گریه

گریه شاید زبان ضعف باشد

شاید کودکانه شاید بی غرور

اما هر وقت گونه هایم خیس می شود

می فهمم نه ضعیفم نه کودکم بلکه پر از احساسم…



نظرات شما عزیزان:

Samaneh
ساعت19:20---23 اسفند 1393
چرا رفتی از پیشم؟
بازم دوباره تنها شد این دلــــــــــم
مگر من چه کردم با تو ای جانا؟
تو کردی به قصد مرگ ترحم به دلـــــــم
من طلب عشق کردم درست! چرا رفتی که شد این دلم تنها
مگر من بد کردم باتو؟ که شد این حال من؟
دروغی گفتم ؟ سخنی گفتم که شد این حال روزم؟
مگر جلمه عشق " مقدس" نیست؟
به چند بار گفتی عـــــــشقم؟
مگر من عشق تو نبودم؟
چرا رفتی چرا رفتی چرا رفتی از پیــــــــشم


M!TrA
ساعت18:34---25 بهمن 1393
@} ;-

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گریه... ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 5 بهمن 1393برچسب:, | 19:22 | نویسنده : behnam |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • آفتاب کلوپ